Decizia strategică de extindere a HelpShip în Oradea
Decizia strategică de extindere este o reacție la cererea tot mai mare de servicii logistice generată de creșterea rapidă a comerțului electronic în România, a doua cea mai mare piață din Europa Centrală și de Est (ECE), fiind în concordanță cu angajamentul HelpShip de a furniza soluții logistice eficiente și fiabile pentru portofoliul său în creștere de clienți din sectorul comerțului electronic.
Poziția privilegiată a depozitului HelpShip în CTPark Oradea Cargo Terminal
Poziția privilegiată a depozitului în cadrul parcului industrial CTPark Oradea Cargo Terminal asigură o conectivitate sporită către rutele cheie de transport, facilitând distribuția rapidă și eficientă a mărfurilor. Cu centrul său de fulfillment strategic amplasat în CTPark Oradea Cargo Terminal, HelpShip realizează livrări în ziua următoare atât către România, cât și către Ungaria, respectiv în 48 de ore pentru livrările către Bulgaria, Croația, Slovenia, Slovacia și în 3 până la 5 zile lucrătoare pentru livrările către restul UE.
Beneficiile oferite de hub-ul logistic Oradea
Hub-ul logistic Oradea oferă o conexiune directă către Ruse (Bulgaria), Zagreb (Croația), Senec (Slovacia) și Ljubljana (Slovenia) printr-o rută de transport zilnică, asigurând tranzitul rapid și fiabil al expedierilor către și dinspre aceste alte centre cheie din ECE.
Reacția oficialilor privind expansiunea HelpShip în Oradea
„Oradea beneficiază de o poziționare privilegiată în apropierea graniței cu Ungaria, ceea ce o transformă într-o poartă esențială pentru companiile care își propun să se stabilească atât în România, cât și în Ungaria. CTPark Oradea Cargo Terminal, direct conectat la Aeroportul Oradea, rămâne o opțiune preferată pentru companiile care doresc să servească vestul României și piețele învecinate”, a declarat Aurel Cîrstea, Business Development Manager, CTP Romania.
Perspectivele și obiectivele HelpShip pentru viitor
Odată cu creșterea cumpărăturilor online, tot mai multe afaceri de comerț electronic din regiune caută oportunități de expansiune și își externalizează nevoile logistice către parteneri de încredere, precum HelpShip. Clienții HelpShip beneficiază de acces complet la rețeaua de îndeplinire și livrare în întreaga UE a euShipments.com. „După un an de succes, HelpShip își continuă creșterea în România și vizează procesarea a peste 300.000 de comenzi pe lună până la sfârșitul anului”, a declarat Ștefan Popa, CEO of HelpShip.